Social Media Manageren 2020

Velkommen til den digitale peer-to-peer økonomi, hvor social er nøglen til fremtidens kundeoplevelser, brandbuilding, kundeservice, krisehåndtering, salg, innovation og rekruttering. Social er i dag meget mere end følgere, likes og trafik. Social Media Management er blevet en forretningskritisk disciplin, der kræver orden i penalhuset, teknologisk overblik og taktisk handlekraft.

Det store spørgsmål er nu. Hvad betyder det for dig som sociale media manager og prioriteringerne i virksomhedens digitale marketing indsatser? Hvad er forandret? Hvad skal du være forberedt på? Hvor ligger guldet? Og hvordan får du fat i det? Operationelt, konkret, hurtigt og billigst muligt?

Disse grundvilkår betyder at SoMe værktøjkassen skal trimmes. Noget skal slibes, noget skal smides ud og noget nyt skal tilføjes. Social Media Manageren 2020 er 8 timer med tools, tips, tricks og tendenser. Hand on viden til at få succes med sociale medier– step by step

På Social Media Manageren 2020 får du nyeste viden om:

Strategi og planlægning
Taktik og eksekvering
Trust Building
Sociale Content Marketing
Social Ads – kampagneudvikling, planlægning og indkøb
Kreativitet og indholdsproduktion
Data, analyse, rapportering og formidling
Influencer Marketing
Sociale Media Marketing Automation
Social Selling
Copywriting til sociale medier
Alt det nye og alt det der virker

Konferencen henvender sig til:
Social Media Manageres, Marketingchef/direktør, Community Managers, kommunikationsmedarbejdere, Ecommerce sales manager, content marketing manager, social media analyst, traffic manager, digital marketing manager, digital marketing technologist, business analyst, salgschef, digital projektleder, eller andre med ansvar for at virksomhedens tilstedeværelse på sociale medier.

Facebook
Facebook
Lars Aaes
Lars Aaes

teamleder for sociale medier, TV2 Danmark

Leif Carlsen
Leif Carlsen

managing partner, Social Selling Company

Thomas Bech Sørensen
Thomas Bech Sørensen

director public relations & partner, Advice

Frederikke Antonie Schmidt
Frederikke Antonie Schmidt

founder & creative director, Roccamore

Andreas Nielsen
Andreas Nielsen

ceo, Confect.IO

Sebastian Relster
Sebastian Relster

chefredaktør, Illustreret Vidensskab / Bonnier

Lars AP
Lars AP

forfatter & partner, Fucking Flink

Michael Ewald Hansen
Michael Ewald Hansen

ecommerce director, LAKRIDS BY BÜLOW

Mads Jensen
Mads Jensen

ceo, MadeAbout

Katrine Emme Thielke
Katrine Emme Thielke

forfatter & ceo, THIELKE

Søren Borgstrøm
Søren Borgstrøm

adjunkt, Erhvervsakademi Aarhus

Andreas Dirksen
Andreas Dirksen

forunder & ceo, SignUp Academy

Joachim Kay Stender
Joachim Kay Stender

marketingansvarlig, GranTurismo Cars

Le Gammeltoft
Le Gammeltoft

founder & ceo, Heartbeats

PROGRAMMET OPDATERES LØBENDE - DET FULDE PROGRAM FORVENTES FÆRDIGT ULTIMO AUGUST

Velkomst ved arrangørerne

FÆLLESINDLÆG

Social Media Manageren anno 2020

Mads Jensen, ceo, MadeAbout

FÆLLESINDLÆG

Facebook

TBA

09:45

FÆLLESINDLÆG

FÆLLESINDLÆG

Fredag den 28. februar 2020 kl. 19.52

Thomas Bech Sørensen, director, public relation & partner, Advice

Formiddagspause

Vælg spor A – B – C

A: Podcast – kunsten af lave indhold som folk gider at lytte til

Le Gammeltoft,
ceo & founder, Heartbeats

B: Vind krigen over de kritiske fans på sociale medier

 

Katrine Emme Thielke, forfatter & ceo, THIELKE

C: Social Selling

Leif Carlsen, managing partner, Social Selling Company

Vælg spor D – E – F

D: Community Management

Søren Borgstrøm, facebookekspert og adjunkt, Erhvervsakademi Aarhus

E: TBA

TBA

F: TBA

TBA

Frokost

Vælg spor G – H – I

G: TBA

TBA

H: Videomarketing i overhalings banen

Joachim Kay Stender, marketingansvarlig, GranTurismo Cars

I: Annoncer der performer: Lær af det bedste fra 5.000 eCommerce annoncer.

Andreas Nielsen, ceo, Confect.IO

Vælg spor J- K – L

J: LAKRIDS BY BÜLOW

Michael Ewald Hansen, ecommerce director, LAKRIDS BY BÜLOW

K: Data som kompas i den digitale transformation

Sebastian Relster, chefredaktør, Illustreret Vidensskab /Bonnier

L: Kampagnesammensætning og udformning af indhold

Lars Aaes, teamleder for sociale medier, TV2

Eftermiddagspause

FÆLLESINDLÆG

Sådan får du succes i abonnementsøkonomien

Andreas Dirksen, founder & ceo, SignUp Academy

FÆLLESINDLÆG

Kundeloyalitet og branding på høje hæle

Frederikke Antonie Schmidt, founder & creative director, Roccamore

FÆLLESINDLÆG

ÅRHSOME

Lars AP, forfatter & founder, Fucking Flink

FÆLLESINDLÆG

Opsamling og afrunding

TAK FOR I DAG

24. november 2020: 09.00 - 16.45

PRAKTISKE INFORMATIONER

24. november 2020
09.00 – 16.30

Comwell Aarhus
Værkmestergade 2
8000 Aarhus

Pris:
Kr. 3.495,-
(ekskl. moms. faktura og bekræftelse sendes umiddelbart efter modtagelse af tilmelding).

Earlybirdrabat – spar 1000 kroner:
Ved tilmelding inden den 1. oktober får du 1000 kroner i rabat og deltager til kun kr. 2.495,-.

Sidste år blev konferencen udsolgt en måned inden afholdelse!

Ved 3 eller flere samtidige tilmeldinger fra samme virksomhed fås 20 % rabat på den samlede faktura. Rabatter kan ikke kombineres.

Prisen er inklusiv fuld forplejning (morgenmad, frokost, pauseserveringer og drikkevarer)

Tilmelding:
Hjemmeside: www.socialmediamanageren.dk
Telefon: 7228 6160
Email: konference@eaaa.dk

Afbestillingsbetingelser:
Afbestilling skal ske skriftligt. Ved afbestilling indtil 30 dage før afholdelsen betales 15 % af konferenceafgiften. Fra dette tidspunkt betales det fulde beløb. Bliver du forhindret i at deltage, er du velkommen til at give din plads til en kollega.

Yderligere oplysninger:
Jacob Schack Iversen, chefkonsulent, Erhvervsakademi Aarhus
jaiv@eaaa.dk / 7228 6179

Arrangører:
Erhvervsakademi Aarhus
Dansk Markedsføring

Sponsor:
Er du interesseret i at høre mere om mulighederne for at medvirke som sponsor på vores konferencer kan du kontakte Thomas Wahl, adm. dir., Dansk Markedsføring på tw@markedsforing.dk /2255 7244

Overnatning i Aarhus:
Har du behov for overnatning i forbindelse med konferencen anbefaler vi Comwell Aarhus, hvor konferencen også holdes. Normalprisen for en overnatning er kr. 1598,- din pris er kr. 1220,-. Booking skal ske via konferenceaarhus@comwell.com.

PARKERING

Der forefindes parkering under hotellet, og i parkeringskælderen under Frederiksplads – begge mod betaling. For begge parkeringsmuligheder gælder det, at der afregnes i hotelles reception. Bemærk at der er et begrænset antal parkeringspladser i parkeringskælderen under hotellet. Pris for begge parkeringsmuligheder: Besøgskort (ind og ud samme dag) kr 100,- / Døgnparkering kr. 150,-

1. Comwell Aarhus, Værkmestergade 2, 8000 Aarhus C – ved parkering på hotellets parkeringspladser under hotellet, SKAL bilens nummerplade registreres i receptionen indenfor 30 minutter
2. Frederiks Plads, Spanien 20, 8000 Aarhus C (Indkørsel fra Værkmestergade) –  ved parkering på Frederiksplads, SKAL bilens nummerplade registreres i receptionen indenfor 30 minutter
3. (Alternativ) Bruuns Galleri, MP Bruunsgade, 8000 Aarhus C – Parkering i Bruuns Galleri afviger fra ovenstående priser og afregnes direkte i parkeringsanlægget.

  • Podcast som format og marketingplatform vinder mere og mere øre-tid hos forbrugerne. Den gode historie, medrivende fortælling og kreativ formidling opleves mere relevant end nogensinde. Hør podcast pioneren, Le Gammeltoft, give en status på formatets styrker og svagheder, og få et indblik i den ædle kunst at lave kommercielt indhold, som forbrugerne gider at lytte til.

  • Kritiske kommentarer er et levevilkår på sociale medier. De er et udtryk for fans engagement i virksomheden. Og deres engagement er afgørende for succes på sociale medier, uanset om det er Facebook eller LinkedIn. Hør hvorfor krisehåndtering som digital disciplin er vigtigere end nogensinde, og få nogle konkrete spilleregler til at håndtere konflikter og shitstorms på sociale medier.

  • Hvis du vil have bedre resultater på f.eks. dine Facebook-annoncer i 2020 er de fleste Facebook-eksperter enige om, at det vigtigste du kan gøre er at lave bedre creatives.

    Men hvordan laver man så lige bedre creatives? Og hvordan faen sørger man lige for, at deres design også performer bedre på de sociale medier?

    På dette oplæg får du konkrete tips til hvordan du kan lave bedre performende creatives.

    Ikke abstrakte og brede design-mantraer, men specifikke måder du optimere i forhold til at:
    – Fange kundens opmærksomhed med større sandsynlighed (med de rigtige farver og baggrund)
    – Rette kundens opmærksomhed mod et bestemt sted (f.eks. produktet)
    – Gøre dine annoncer smukkere (jeps, det kan faktisk øge performance)
    – Undgå at overvælde kunden med for distraherende creatives (et problem vi ofte ser, som får kunden til at scrolle videre)
    – og andre tips, som er direkte anvendelige til at optimere jeres creatives.

    Oplægget er baseret på mere end 5.000 eCommerce annoncer det seneste år, fra nogle af verdens førende online virksomheder. Der fokuseres på hvordan kundens øjne ser en annonce og hvordan hjernen efterfølgende reagerer på den.

  • Illustreret Videnskab har gennemtænkt, kortlagt og eksperimenteret med digitale brugerrejser for at skabe et kreativt koncept, som fra start er tænkt til indhold på sociale medier og online marketing. Hør hvordan Nordens mest læste magasin har flyttet sig et digitalt lysår og fået succes hos de unge, digitale og krævende forbrugere.